Odmítnutí odpovědnosti: Obsah tohoto článku by neměl být chápán jako lékařské doporučení, ale pouze pro informační účely. Zaměstnanci Beautyactive.cz nepřezkoumávají platnost žádného z těchto článků z lékařského hlediska. Společnost Beautyactive neschvaluje názory nebo pohledy vyjádřené v tomto článku. Vždy prosím vyhledejte odbornou lékařskou radu u licencovaného lékaře.

 

Úvod

 

V souvislosti s pandemií, která si vynucuje výluky, nastavení práce z domova a sociální distancování, bylo mnoho řečeno o poklesu ekonomiky. Přesněji řečeno, odvětvím, která prosperují z toho, že lidé chodí ven, jako jsou bary, a dokonce i prodejci make-upu nebo oblečení, prudce klesly tržby. 

To samé se však nedá říci o odvětví plastické chirurgie. Ve skutečnosti došlo k výraznému nárůstu poptávky po estetických zákrocích poté, co došlo k pandemii. 

Studie a rozhovory s dermatology naznačují, že pro tento prudký nárůst v estetickém průmyslu neexistuje jedna konkrétní motivace. Spíše se jedná o souběh náhodných účinků pandemie práce z domova a mandátů masek. 

 

Videokonference ovlivňují vnímání krásy 

 

Vzhledem k tomu, že většina podniků je nucena přizpůsobit se vzdálené práci, zaznamenaly videokonferenční nástroje, jako je například Zoom, nejen prudký nárůst prodeje, ale staly se také do značné míry normou v pracovním životě většiny lidí. Tyto nástroje jsou sice nezbytné pro zachování lidské interakce a pracovních postupů uprostřed výluky, ale v konečném důsledku také neúmyslně ovlivnily způsob, jakým lidé vnímají sami sebe. 

Zvýšený počet hodin strávených u videa se promítl do většího povědomí o vlastním fyzickém vzhledu. Při poslechu obchodních jednání se lidé zároveň dívají na sebe na obrazovce. To je příležitost všimnout si vrásek a tmavých míst pod očima, které vyvolávají stávající nebo dokonce nové obavy o vzhled. 

 

Nezáměrné důsledky obličejových masek 

 

Když lidé skutečně potřebují vyrazit na nezbytné cesty, je povinné nosit masky po celou dobu. Masky sice účinně bojují proti virům, ale zároveň zakrývají polovinu obličeje a skrývají úsměvy; mezitím se naplno projeví vrásky na očích. 

Velké procento nárůstu požadavků na estetické zákroky se týká kontur očí a čela. Lidé mají tendenci zaměřovat se více na horní polovinu obličeje, protože nošení masek na ně přitahuje větší pozornost. To má za následek prudký nárůst poptávky po botoxu, dermálních výplních a dalších zákrocích na oči nebo čelo. 

 

Získejte profesionální dermální řešení 

 

Tímto by “efekt ZOOM” mohl mít pozitivní dopad na způsob, jakým je vaše firma strukturována po pandemii. Věřte, že Beauty active uspokojí vaše potřeby v oblasti estetických produktů.

 

Odmítnutí odpovědnosti: Obsah tohoto článku by neměl být chápán jako lékařské doporučení, ale pouze pro informační účely. Zaměstnanci Beautyactive.cz nepřezkoumávají platnost žádného z těchto článků z lékařského hlediska. Beautyactive neschvaluje názory nebo stanoviska vyjádřená v tomto článku. Vždy prosím vyhledejte odbornou lékařskou radu u licencovaného lékaře.