Odmítnutí odpovědnosti: Obsah tohoto článku nelze považovat za lékařské doporučení, má pouze informativní charakter. Pracovníci Beautyactive.com neověřují lékařskou platnost těchto článků. Beautyactive.com neschvaluje názory nebo stanoviska vyjádřená v tomto článku. Vždy prosím vyhledejte odbornou lékařskou radu u licencovaného lékaře.
V souvislosti s pandemií, která si vynutila zavírání, práci z domova a sociální odloučení, se hodně mluví o úpadku ekonomiky. Konkrétně odvětví, která prosperují z toho, že lidé chodí ven, jako jsou bary a dokonce i prodejci make-upu a oblečení, zaznamenala prudký pokles tržeb.
To samé však nelze říci o plastické chirurgii. Od pandemie totiž poptávka po estetických zákrocích výrazně vzrostla.
Studie a rozhovory s dermatology naznačují, že neexistuje jediný konkrétní motiv pro prudký nárůst estetického průmyslu. Spíše se jedná o souhru náhodných vlivů pandemie, práce z domova a mandátů masek.
Videokonference mají vliv na vnímání krásy
Vzhledem k tomu, že většina podniků je nucena přizpůsobit se zařízením pro práci na dálku, zaznamenaly videokonferenční nástroje, jako je Zoom, nejen prudký nárůst prodeje, ale staly se do značné míry normou v pracovním životě většiny lidí. Tyto nástroje jsou sice nezbytné pro udržení mezilidských vztahů a pracovních návyků uprostřed uzavřeného prostředí, ale v konečném důsledku, i když neúmyslně, ovlivňují také sebepojetí lidí.
Zvýšený počet hodin strávených u videa vedl k většímu povědomí o fyzickém vzhledu. Zatímco lidé poslouchají obchodní schůzky, zároveň se dívají na sebe na obrazovce. To jim dává příležitost všimnout si vrásek a tmavých míst pod očima, které mohou vyvolávat stávající nebo dokonce nové obavy o vzhled.
Nezamýšlené důsledky používání pleťových masek
Když už lidé musí vyrazit na nezbytnou vycházku, je nošení masek povinné za všech okolností. Masky sice účinně chrání před virem, ale zároveň zakrývají polovinu obličeje a skrývají úsměv; mezitím jsou plně viditelné vrásky na očích.
Velké procento nárůstu poptávky po estetických zákrocích se týká tvarování očí a čela. Lidé mají tendenci zaměřovat se více na horní polovinu obličeje, protože nošení masek na ně přitahuje větší pozornost. Výsledkem je prudký nárůst poptávky po botoxu, dermálních výplních a dalších zákrocích na oči nebo čelo.
Získejte profesionální řešení péče o pleť
ZOOM efekt“ může mít pozitivní dopad na po-panickou strukturu podniku. Důvěřujte Beauty Active a splňte své požadavky na estetické produkty.
Odmítnutí odpovědnosti: Obsah tohoto článku nelze považovat za lékařské doporučení, má pouze informativní charakter. Pracovníci Beautyactive.com neověřují lékařskou platnost těchto článků. Beautyactive.com neschvaluje názory nebo stanoviska vyjádřená v tomto článku. Vždy prosím vyhledejte odbornou lékařskou radu u licencovaného lékaře.
Nejnovější komentáře